lördag

nu har det gått två dagar sen vi kom hem från BB och hittills har allt gått hur bra som helst =)
har ju varit lite orolig för hur hannes skulle reagera på sin lillebror men han verkar inte bry sej spec mycke.. han tittar lite när han skriker och försöker klappa honom på huvudet ibland när jag ammar annars leker han på som vanligt här hemma :P

förlossningen gick betydligt bättre den här gången. värkarna började vid sju i onsdags morse, vid tre åkte vi in till BB och 16.47 föddes linus.
satte mej i badet direkt efter att barnmorskan hade undersökt mej och gjort en ctg-kurva, satt där ca 30min innan värkarna började bli för jobbiga. när jag gick till rummet kom värkarna riktigt tätt och jag hann knappt upp i sängen innan jag fick lustgas och efter några krystvärkar kom lilla linus ut =)
både jag och pelle blev chockade över att allt gick så fort, tog en stund innan jag fatta att han verkligen va ute och att allt va över :P
nu har jag nog gjort mitt när det gäller att föda barn.. två är lagomt och vi är nöjda med dom två pluttarna vi har ;) <3

Kommentarer
Postat av: Elin

gud va skönt att det funkar så bra med Hannes, och att den andra förlossning gick så mycket lättare :) känns skönt att höra ;)

kram o lycka till!

2010-12-05 @ 05:32:41
Postat av: caroline

vad skönt att allt fungerar bra för er :) ni får komma in i erat så får ni säga till när vi får komma på besök. men ta er eran tid först :) kram så länge

2010-12-05 @ 17:55:40
Postat av: Mikkis

De tror ja när du e närmre 40 kanske att du e nöjd me barnafödandet ;P

Men skönt att de gick bättre denna gången utan läskig sax i kommentarer osv. Ja kommer aldrig glömma den förlossningen fast ja ej va me när Hannes föddes haha.

2010-12-26 @ 23:09:43
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0