julgris?

blev tyvärr inga bilder på julklapparna, hann inte hämta kameran idag så vi får försöka hinna med det imorrn ist.

varför äter man så mycke bara för att det är jul? har nyss suttit och ätit choklad från en av våra chokladaskar.. som vanligt har vi fått några stycken, det hör ju julen till :P
snart är det iaf slut med allt mosande! efter nyår blir det inge mer godis eller andra onyttigheter.
efter två graviditeter har jag lagt på mej en hel del extra kilon som nu ska bort. ska jag våga visa mej ute i sommar så är det dags att sätta fart.. mitt första mål är att gå ner 10kg till den första april.
det kommer inte bli lätt men jag ska klara det!

chokladbutiken


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja... nu j....r!

Vi ska inte så i vassen i sommar :)

Vi får stötta varandra :)

2010-12-26 @ 23:11:49
Postat av: Malla

ja, nu jäklar!

finns inte vass så det räcker ;)

2010-12-27 @ 08:27:21
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

heja heja =)

2010-12-27 @ 09:36:12
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0