torsdag

har nyss mosat i mej en halv delicatoboll och sitter och väntar på att klockan ska bli nio så att CSI börjar. undra om man kanske skulle ta sej en mars glass innan det börjar :P
jag är verkligen sugen på sötsaker jämt! inte alls bra med tanke på att jag såg ut som en boll i slutet av förra graviditeten, vill inte veta hur det kommer sluta den här gången. iof rör jag på mej mer nu.. när jag va gravid med hannes satt jag bara i affärn och mosa i mej godis sen åkte jag hem och la mej i soffan, orka inte riktigt göra något annat efter att ha jobbat 10 timmar. när är jag ju iaf ute och går långpromenad varje dag, får hoppas det hjälper lite iaf :P

idag har vi städat, handlat, gått två promenader och lagat mat. gjorde en moussaka, det har jag aldrig gjort förut. hade ingen lust att göra två så jag gjorde en stor med quornfärs, blev faktiskt riktigt gott =)

mot frysen, mars glassen väntar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0