torsdag

igår gnällde jag för att det va varmt, idag gnäller jag för att det regnar.
hade tänkt gå en promenad innan lunch men så blev det inte eftersom vädret inte såg spec lovande ut. tänkte att vi skulle gå när hannes sovit middag ist men nu ser det ännu sämre ut..
usch va tråkigt! har nyss mosat i mej en bulle (läs två) och sitter och väntar på att hannes ska vakna så vi kan leka lite =)

pelles sista dag på jobbet idag, sen har han semester i två veckor. har sett fram emot det ett bra tag men det gör jag inte längre.. idag är han dum och jobbig.
men men, får hoppas han är snäll när han kommer hem i eftermiddag =)


tänk att han har varit så liten.. mitt lilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0