tisdag

igår råkade jag säga att det verka som att pelle skulle slippa fler utryckningar den här veckan.. det skulle jag aldrig ha sagt. vid tre i natt ringde telefonen så han fick åka till coop i degerfors =)
tror jag låg vaken en timme innan jag kunde somna om igen så jag va inte spec pigg när hannes vakna vid halv sju.. men det va bara att stiga upp.
passa på att städa lite eftersom det ändå inte va nåt kul att se på tv, blir skillnad nästa vecka när vakna med the voice börjar igen ;)
när hannes somna vid nio måla jag hallen på övervåningen, hann med hälften innan han vakna. typiskt att han inte kunde sova lika länge som han brukar, men jag hämta hans matstol så han fick sitta och kolla på tills jag målat färdigt =)

nu ska jag passa på att laga kvällsmat när hannes sover, bäst att skynda sej innan han hinner vakna.


äter mariekex och kollar på sjunde himlen ;)




Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jag brukar också kolla på sjunde himlen. Finns inte så mycket att titta på på dagtid ju.. ;)

2010-08-17 @ 17:50:45
URL: http://stinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0