tisdag

idag har vi varit örebro så nu är syskonvagnen beställd =)
blev en svart babytravel så nu är det bara att vänta på att den ska hämtas.
va inne på toys r us oxå och köpte en blå bobby car som hannes ska få av oss när han fyller år. är svårt att komma på vad man ska köpa men den tror jag att han kommer gilla =)
sen blir det säkert några fler paket, kläder och lite annat roligt.

imorrn kommer mamma och syrran hit på förmiddan, det är dags att baka bullar. ska dela upp så vi får några påsar var och sen ska det räcka till hannes kalas oxå, så imorrn kommer jag ha bullar i hela köket =)
är inte långt kvar tills han fyller ett år nu, min lilla plutt! och igår va det 4 månader kvar till BF. jösses, tiden går fort när man har roligt!
känns så himla bra att hannes slipper börja på dagis snart, ska bli skönt att ha honom hemma ett tag till. kommer säkert bli tufft att va själv med två små men det klarar jag lätt =)
det är ju så jag vill ha det så det kommer bli kanon.



tror det är en sån jag har köpt. såg att det finns en annan blå oxå som det står Polis på, så nu blev jag osäker.
men men, blå är det iaf =)


Kommentarer
Postat av: Mormor/mamma

Finns alltid här om det behövs... :)

2010-08-10 @ 21:56:43
Postat av: sofie

Alltså du har ju rätt inställning o du verkar ju veta att de kommer bli jobbigt. De finns ingen i världen som kan säga att de e lätt att ha 2 små barn samtidigt Men allt går om man vill=) förstår att de ska bli skönt o ha han hemma länge =)o världens bästa mamma har du ser ja me tanke på kommentaren=)så hjälp får du säökert=)

2010-08-11 @ 23:00:17
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0