söndag

är på lite bättre humör idag.. så jag ska försöka va lite mer positiv än jag va igår =)

hannes och jag har nyss ätit lunch, min duktiga lilla älskling åt en halv burk! inte dåligt för att va han.. som sagt så har mitt matglada monster försvunnit och ist har jag fått en kräsen liten myra. han är verkligen helt hopplös, vet inte varför han inte vill äta lika mycke som förut. igår drack han upp all välling innan han somna, första gången på tre dagar.. dagarna innan drack han bara hälften.
natten till igår vakna han kl tre och va jätteledsen.. tänkte att han kanske va hungrig så jag gjorde iordning en flaska välling och det försvann på två sekunder! så dags att äta då =)
det enda man kan va säker på att han alltid äter är korv, smörgås och banan. han äter ju självklart mat oxå men bara om han får sitta och plocka med nåt samtidigt.. som korv eller smörgåsbitar. så han får göra det =)
jag är glad så länge han äter.

pelle är och träffar jocke nu, när han kommer hem ska trappen målas igen. pelle måla en gång igår och en gång idag så vi får se om det räcker med en gång till. jag tror tyvärr inte det, blir nog en fjärde gång.
efter det ska vi åka och handla lite och sen har jag bestämt att vi ska fika. pelle och hannes har ju namnsdag idag så vi måste köpa en liten present till hannes oxå. pelle får ingen för jag fick inget av honom när jag hade namnsdag :P









när trappen är klar ska hela hallen målas vit, kommer nog bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0