söndag

hannes sover så jag borde egentligen passa på att plocka lite i köket men jag orkar verkligen inte.. så jag sitter kvar här och bloggar lite ist =)
pelle och hans pappa ska fortsätta med tapeterna vid elva så vi får väl se vad jag och hannes ska hitta på. tänkte åka till nora och gå på marknad med vi hoppar nog över det.. är inte lika kul om pelle inte kan följa med.
blir nog en långpromenad med basse och lite fix här hemma ist. måste gå till affären en sväng oxå för hannes har beställt hemmagjord pizza till kvällsmat :P

pelle har köpt ett nytt tv-spel som han sitter och spelar nu. herregud, hur kan det där va kul?
rider runt på en häst och leker cowboy.. skjuter rådjur och kaniner.
vissa växer tydligen aldrig upp :P

nä, nu ska jag plocka undan lite i köket innan bullebus vaknar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0