söndag

idag har vi haft caroline, rickard och nellie här på söndagslunch. dom kom hit vid halv elva eftersom hannes och nellie brukar äta kl elva, så nästan direkt när dom kom hit gjorde vi egen pizza som vi sen mosa i oss tillsammans med pommes frites, bearnaisesås och sallad =)
hannes tyckte tydligen om pizza.. han åt två stora portioner :P


hannes tyckte att nellie behövde vila lite ;)

när familjen johansson/nyhlén hade åkt hem åkte vi till kronhallen och köpte välling som tog slut idag. hade totalt glömt bort att jag öppnat det sista paketet.. är så sällan jag behöver köpa välling eftersom det är 30liter i paketen jag brukar köpa, därför är det lätt att glömma.
efter kvällsmaten gav vi oss ut på en promenad och när vi kom hem lekte vi en stund innan det va dags för hannes att sova.


pappa får man slå ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, jag skickade ju efter en egen text, tog cirka 4 veckor sen kom den, och jag försökte mig på den själv eftersom första delen gick jättebra (med hjälp av mamma).

hade den texten i två delar,första delen gick bra, andra gick sönder..hade tur så företaget skickade mig en ny, men den ena kom bort, så det tog cirka 2 månader innan jag hade hela texten på väggen ;p tur i oturen. och nu har jag flyttat!! nödvändigt att ens köpa en sån dyr som man inte ens kan ta med sig!! haha..

2010-08-16 @ 11:34:14
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0