onsdag

har haft lite att pyssla med idag oxå.. pelle har slipat i sovrummet så nu är det äntligen klart för tapetsering, eller taket ska iof målas oxå men det går fort =)
på lördag kommer pelles pappa hit och ska va moraliskt stöd när pelle ska tapetsera för första gången. men det går säkert bra, är easy up så det borde inte bli några problem.

storhandlat har vi gjort oxå så nu finns det mat ett tag. även om det ser lite ut när man kommer hem, tycker jag iaf. känns som man plockar på sej hur mycke som helst i affären sen kommer man hem och då känns det inte alls lika mycke längre. och varje gång blir jag lika förvånad över hur dyrt det är att handla mat =)
när vi kom hem va det dags för hannes att sova så pelle passa på att sätta upp nån list i taket i sovrummet och jag gjorde köttfärsbiffar.
lite senare kom syrran hit och hälsa på en sväng, va visning i huset så hon fick inte va hemma.
nu är pelle uppe och lägger hannes, va jättetrött idag lilla plutten så det borde gå fort. nu ska jag köra igång en tvätt och sen ta en dusch.. sen blir det fångarna på fortet och time out =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0