onsdag

blev en tur till stan med mamma idag, jag behövde verkligen ett par nya mammabyxor. det va faktiskt inte spec roligt att leta byxor, kanske skulle fråga om dom inte kan öppna en ny avdelning med mammakläder för tjockisar? nu är det inte roligt alltså.. börjar känna mej sådär stor och klumpig som jag gjorde sist jag va gravid. inte spec konstigt kanske eftersom jag är i v25, men ändå. jag vill inte bli en boll igen!
men men, sluta iaf med att jag köpte ett par byxor och två linnen =)

hade tänkt att vi skulle gå till lilla W och hämta ut ett par byxor till hannes oxå som jag har beställt men det hann vi inte så det får pelle göra sen =)
va förresten inne på Hus nr4 (heter det så?) och hitta en jättefin klädhängare som skulle va jättefin i hallen, men tyvärr så passar den inte för våran lilla hall =/
så det blir att leta vidare.. vill ha en vit med svarta krokar.

nu ska jag fixa lite här innan hannes vaknar, han har lekt med kastruller och grytunderlägg igen så det ser ut som en bomb har slagit ner här :P






mm.. mammas korvstroganoff :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0