måndag

så va det måndag igen, bara tre dagar kvar tills pelle får semester. det blir nog lagomt med två veckor.. pelle sa igår att det är nog ungefär så länge vi klarar av att gå hemma tillsammans och det stämmer nog =)
men det ska bli skönt att han ska va hemma ett tag, får jag och hannes lite sällskap.

idag har jag förresten fått en hjärtattack, eller nästa iaf.. hannes satt som vanligt i köket och kasta med kastruller när han helt plötsligt börja hosta. såg att han hade fått nåt i halsen så jag klappa honom i ryggen några gånger.. ut flyger en bit tomat och hela vällingfrukosten. han bara hosta lite sen fortsatte han leka.. jag trodde mitt hjärta skulle stanna! usch va rädd jag blev.
nu fick han ju ändå upp biten ganska fort, vågar inte ens tänka på vad som hade hänt om han inte hade fått det! nästa gång jag gör sallad ska jag kolla noga så det inte ligger nån bit tomat kvar på golvet!

va nyss inne på familjeliv och kollade min graviditetskalender.. är just nu i v24 (23+3) och har 115 dagar kvar till beräknad förlossning. hjälp! tiden går för fort..
om jag ska va helt ärlig så tror jag inte riktigt att jag har fattat att det snart kommer finnas en till liten bebis här, att hannes ska bli storebror.. min lilla lilla bulle =)
nu ligger han och sover middag så jag passar på att sitta vid datorn en stund, när han vaknar ska vi nog ge oss ut på en promenad. gick bara en liten runda med basse i förmiddags så en till promenad kan jag nog behöva ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, inte visste jag att jag skulle träffa någon ;)

tror texten gick på 500-600 kr. men då designa man själv, storlek, typsnitt och vad det skulle stå. och den är ganska stor så kostnaden drog iväg ;p

www.vimsadekor.se

2010-08-16 @ 15:14:47
URL: http://crashintome.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja, fullt upp här.. målar lite i källaren, tänk att lite färg kan göra det betydligt mycket fräschare! det blir nog bra när det är klart! =)

2010-08-17 @ 09:03:33
URL: http://crashintome.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Vad dagarna går fort! Måste ses snart innan du e 2 barns mor ju! Fatta snart blir Hannes 1 år oxå, tiden går väldigt fort verkligen!

2010-08-26 @ 20:49:07
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0