lördag

dagen började med att jag och hannes hoppade pigga och glada ur sängen kl sex och pelle fick sovmorgon =)
lite efter halv sju tog vi med oss basse och gav oss ut på en promenad. gick till bagarn´s brödbod och köpte färska frallor, mums! gick faktiskt förbi mamma och robban och lämnade en påse oxå, ibland är jag allt bra snäll ;)
när vi va vid kulturskolan övergick vädret från duggregn till regn så det va bara att skynda hem.. väl hemma såg det ut som jag och basse hade tagit ett dopp medans hannes va varm och torr. hann satt och mös under regnskyddet med keps så han hade bara några droppar på näsan. han va förresten lite blöt på ena armen oxå, men det beror på att han hela tiden envisas med att sträcka upp armen i luften och säga Ä dä? lilla gullebullen ;)

när vi kom hem va det dags för frukost men hannes va så trött så han fick en flaska välling isf smörgås. tog inte många minuter innan han somna, jobbigt att va uppe tidigt och köpa frallor =)
pelle och jag passa på att äta frukost framför tvn, vilket vi aldrig gör längre eftersom hannes har en förmåga att riva ner allt som finns på vardagsrumsbordet =)

när hannes vaknat blev det en tur till degerfors med mamma och syrran. pelle hade ingen lust att följa med så han fick stanna hemma och sätta upp gipsskivor ist.
köpte en plånbok, godis och strumpor till hannes. lite mer än igår iaf, precis som väntat.
resten av dagen har vi varit hemma och lekt.. hannes har som vanligt lekt terrorist och rivit ut allt han kommit åt :P han är så duktig så ;)¨




när hannes sov middag passa pelle på att mysa lite med tv-spel, saft och bullar.
ibland undrar jag om tjugo år är felräknade, han kanske bara är 8 ;)







Kommentarer
Postat av: Mamma

Tusen tack för fallorna!

Det var SÅ gott :)

2010-08-22 @ 12:01:24
Postat av: Mamma

Tusen tack för fallorna!

Det var SÅ gott :)

2010-08-22 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0