lördag

hannes vakna kvart över fem idag oxå, hoppas inte det blir en vana =)
som tur va somna han om igen när han fått välling och ny blöja, sen vakna han kl sju.
pelle har jour nu igen så vid åtta fick han åka till golfrestaurangen och jobba lite så jag, hannes och basse gav oss ut på en morgonpromenad. gick våran lilla runda till stan som tar ganska exakt en timme.
när vi kom hem lekte vi lite innan hannes somna, då passa jag på att klippa gräset och pelle spela tv-spel =)

nu håller pelle på att ta bort dörrarna på övervåningen.. han kom på att det är smart att göra det innan han målar eftersom vi ska köpa nya dörrar. låter som han håller på att riva stället där uppe, hoppas han inte bryter bort hela väggen =)
när han är klar ska vi åka till kronhallen och handla sen ska vi till nöjesbutiken och hyra film. jag ser ju gärna på sommarkrysset ikväll men pelle hoppar gärna över det.
ska bli intressant och se om vi hittar nån film.. några gånger har det slutat med att vi har gått därifrån utan film =) vi har så olika smak när det gäller filmer man kan ha.. jag hatar såna filmer som pelle vill se och han hatar såna filmer jag vill se. därför slutar det ofta med att det blir nån film som ingen av oss egentligen vill se :P

ska köpa en riktigt stor godispåse tills ikväll oxå, det är jag värd efter promenad och gräsklippning ;)

hannes blir ju elva månader idag oxå, bara en månad kvar tills han fyller ett år! min lilla bulle <3



Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis världens bästa Bulle!!!!!!

2010-08-14 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0