fredag

nu är det sista målat i hallen, passa på att måla toadörren och listerna idag när hannes sov vid åtta. han somnar nästan alltid exakt kl åtta sen sover han en timme ungefär =)
han äter förresten mycke bättre nu.. tror jag försökte mosa i honom för mycke mat förut. gröt till mellanmål blev nog lite för mycke, han hann nog inte bli hungrig eftersom det blev så tätt mellan målen. så nu hoppas vi över gröten, han vill ändå inte ha det längre =)
så såhär äter bullen nu: (för er som undrar :P)

ca 06.00
välling
ca 08.00 smörgås och mjölk
ca 11.00 lunch och fruktpuré till efterrätt
ca 14.00 banan
ca 17.00 kvällsmat
ca 19.00 välling

pelle sluta vid lunch idag sen har han roat sej med att sätta spots i trappen, blev faktiskt riktigt bra. måste erkänna att jag va skeptisk först :P
hannes och jag tog en promenad ner till stan eftersom vi bara känner oss ivägen när pelle grejar =)
handla på willys och köpte present till pelles syster. som vanligt kunde jag inte låta bli att gå in på lindex.. va halva reapriset så jag hitta en pyjamas och två par strumpor till bebisen för 44,50 =)
tyvärr så fanns det inget till hannes, iof så behöver han inga nya kläder men det måste ju va rättvist. får köpa nåt till honom nästa gång vi är på stan =)

på tal om bebisen så har vi äntligen kommit överrens om ett namn, han ska heta Linus =)
som det känns nu iaf, kan ju hända att man ändrar sej när han är född.. men det gjorde vi ju inte med hannes så det blir nog en liten Linus =)






pussel är kul. och gott :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Smidigt nu när dom har samma matschema :)

Linus blir ju jätte bra!

2010-08-07 @ 06:02:24
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Kitty

Kanonbra namnval :)

2010-08-07 @ 21:31:41
URL: http://kittttty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0