fredag

idag började jag och hannes dagen med en tur på stan.. pelle hade lite att pyssla med här hemma så han fick inte följa med. kolla efter en jacka till hannes men hitta tyvärr ingen, fanns inte en enda höstjacka i hela stan! dåligt.
blev ett par byxor och en fleecetröja till honom ist och en tröja till pelle =)
när vi kom hem va det dags för lunch och sen sov hannes middag en timme innan vi åkte in till degerfors för att gå på marknad med rickard och nellie. caroline ligger ju på mallorca och steker så vi fick klara oss utan henne, det gick bra men det hade varit trevligt att ha nån vettig människa att prata med ;)
blev inte spec mycke handlat på markanden.. en hamburgare till pelle och ett par jeans till hannes från lekerstugan. men jag ska ju dit imorrn oxå så jag hittar säkert nåt mer :P

på tal om nåt helt annat så är jag väldigt irriterad på ellos just nu. betsällde två jackor och två tröjor till hannes den 11 augusti. skulle va 10-14 dagars leveranstid på allt.. när jag gick in dagen efter jag gjort beställningen stod det att den ena jackan va slut. igår kolla jag igen då stod det fortfarande 10-14 dagar på resten av kläderna. idag när jag gick in hade dom helt plötsligt ändrat till 10 september. det kan dom väl inte göra när det har gått 10 dagar som är tiden dom lovat från början!
därför tänker jag ta bort beställningen och handla här i stan ist. så det så!


kramas med nallen ;) som ni ser ligger det en hel del dvd-filmer på golvet.. den lilla terroristen älskar att öppna lådorna på tv-bänken och slänga ut varenda film =)



Kommentarer
Postat av: Mormor

Myyyyys!

2010-08-20 @ 21:21:49
Postat av: sofia

den fina nallen fick han ju av mig och robin :D

2010-08-20 @ 21:43:17
Postat av: caroline

saknar inte bara rickard och nellie utan er ocksa saklart. ses snart! kram

2010-08-21 @ 14:15:25
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0