fredag

idag vakna hannes kvart över fem, liiite väl tidigt kanske =)
lite innan åtta blev han jättegnällig så han fick en dl välling sen somna han i sin säng och sov till kl tio. jag satte mej i soffan med datorn när han hade somnat och vakna 40 min senare med datorn i knät =)
efter lunch åkte vi till kronhallen för att handla lite, vilket vi absolut inte va ensamma om. får inte vara rädd för att synas när man är i affärn med lilla bullen, han tycker det är jättekul att sitta i kundvagnen så han sitter och pratar/skriker/skrattar nästan hela tiden :P det gör ju såklart att alla tittar på honom och tycker att han är gullig, vilket gör att han skriker och skrattar ännu mer =)
tur att han tycker att det är roligt iaf, vore ju lite värre om han skrek för att han va ledsen.

när vi kom hem somna hannes igen, han va tydligen väldigt trött idag. vid två kom pelle hem från jobbet men han börja ju som vanligt greja här hemma så jag tog med hannes och basse ut på en promenad.
det är så tråkigt när han kommer hem och börjar med nåt här hemma på en gång, men det är ju så han måste göra för att det ska bli nånting gjort. tur att han har semester snart =)

imorrn ska vi greja lite här hemma.. pelle ska måla och jag antar att det blir jag som får klippa gräset =)
men det gör inget, känns som det inte finns så mycke annat jag kan göra än att städa, handla, laga mat, tvätta och klippa gräset. sånt där annat som jag inte förstår mej på överlåter jag till pelle =)
just nu känner jag mej verkligen som en riktig hemmafru.. tar hand om barnet och hemmet när gubben jobbar :P


han börjar bli stor nu lilla plutten, elva månader imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0