duktig

idag måste jag faktiskt säga att jag har varit riktigt duktig. har tvättat, sorterat tvätt, skurat badrummen, städat i tvättstugan/duschrummet, städat sovrummet, bytt sängkläder, plockat undan i vardagsrummet och köket, lagat mat och dammsugit hela huset (tom källarn som jag brukar slarva med)
hannes sov 90 min i förmiddags så jag hann en hel del då och sen hjälptes vi åt med resten =)
annars har vi lekt och gått en promenad. tyvärr så börja det regna som tusan under promenaden så det va bara att dra på regnskyddet och skynda hem.. hannes satt och kika ut genom luckan på regnskyddet så han va blöt i hela ansiket när vi kom hem, men det verka inte bekymra honom =)

imorrn ska vi till örebro med mamma.. ska till babyproffsen och beställa barnvagn =)
blir en svart babytravel dublin. har ändrat mej tusen gången när det gäller vilken vagn vi ska ha men nu har jag äntligen bestämmt mej. först bestämde jag mej för emmaljunga, sen ville jag ha en teutonia men nu blir det en babytravel =)
jag tror den blir bäst.. nackdelen är att man inte kan ha sittdelen mot sej men det blir nog bra ändå. hannes vill ju inte sitta och glo på mej längre =)
pelle är inte direkt insatt i ämnet syskonvagn.. han är så trött på mitt tjat att jag får bestämma bara det inte bli för dyrt :P


kan ju inte direkt påstå att den är snygg, emmaljungan är mycke finare. men men, det gäller väl att tänka praktiskt. det är ju inte utseendet som räknas ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir säkert bra!

Vad du har slitit idag.

Kramar....

2010-08-09 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0