baksmällan

vi lyckades faktiskt komma överrens om en film som båda tyckte va bra, kors i taket.
så om ni inte har sett den kan jag verkligen rekommendera baksmällan.



har nyss vunnit en auktion på en väggtext som vi ska ha i hallen. har letat ett tag och nu hitta jag äntligen en som jag ville ha. kan väl inte direkt påstå att pelle hoppade av lycka när jag visa den, tror han tycker att såna där texter är lite fåniga.. men jag fick iaf tillstånd att välja vilken jag ville =)

Family where life begins... Väggdekor,  väggtext, Väggord

så ser den ut.. nu är det bara att vänta på att den kommer på posten och sen hoppas att den går att sätta upp. har en känsla av att det inte är nåt för mej, kommer säkert krångla och då kommer jag bli galen. får hoppas att pelle har lite bättre tålamod och lyckas utan min hjälp =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja visst var den bra, har sett den tre gånger :) vad fint ni kommer få det i hallen! Ligger i sängen och läser bloggar och väntar på att nellie ska vakna, ibland önskar man att man inte är så himla morgonpigg. Ses sen då, då blir det pizzabak :) skoj!

2010-08-15 @ 06:00:43
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Sanna

är det "gnuggtext"?

inte så svåra att sätta upp, men akta så de inte går sönder bara =)

2010-08-15 @ 09:17:10
URL: http://crashintome.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja, jag har satt upp två st i lägenheten, då gnuggar man med en pinne, jätteenkelt, men se till så du får hjälp när du gör det. så den hamnar rätt o så :)

2010-08-15 @ 18:51:28
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0