torsdag

träningen igår va vidrig! hade fortfarande träningsvärk sen pumpen i måndags så mina ben kändes som stubbar. tror det va i fjärde låten som instruktören fick nåt ryck och skrek "lägg på tre hack!" efter hon hade sagt att vi skulle lägga på rejält med motstånd.. jösses säger jag bara.
jag trodde på riktigt att jag skulle svimma, benen ville inte röra sej, huvudet dunka och det slog lock för öronen. behöver jag säga att jag va slut efter passet? :P

idag ska jag på EL med caroline, har aldrig testat det förut så det ska bli kul. tyvärr innebär ju det att jag missar combaten.. men men, får ta det nästa vecka =)
annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.. ska laga köttfärssås och gå en promenad, sen får vi se va som händer =)


mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0