tisdag

denna dag började kl sex, precis som vanligt. tror det sitter en liten väckarklocka inbyggd i hannes som ringer kl sex varje morgon =)
låg kvar i sängen en liten stund och kollade på vakna med the voice när han druckit sin välling, men tyvärr blev det inte spec länge innan han tröttna och ville komma upp och leka.
när vi kom ner slog vi på tvn och sen lekte vi och hade myspys i soffan innan han somnade vid halv nio.. han brukar bara sova 30min men idag sov han 1 1/2 timme, extra trött idag =)

har varit på willys med mamma och handla lite oxå.. sen åkte vi till skoaffärn vid skolgärdet och kollade på skor till lilla bullen men jag hitta inga.
senare på eftermiddan har vi haft kalas här igen, idag va det dags för mamma, robban, morfar och inga att få lite fika. självklart va syrran med oxå, hon kommer alltid på alla kalas ;) haha!

imorrn är det dags för invigning på maxi, syrran ska sjunga så jag och mamma ska dit och kolla.
sen är det "visning" på eftermiddag.. han som va här sist vill kolla igen så jag måste hinna städa lite oxå. nu hoppas vi bara på ett bud, ett bra bud =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0