söndag

varför äter man så mycka bara för att det är påsk? massa mat och massa godis, tror min mage sprängs snart =)
men andra ord har det inte gått spec bra med min viktminskning den senaste tiden.. har ju inte kunnat träna på lite mer än en vecka och av någon anledning är det lättare att äta onyttigt då, iaf för mej.
mår iaf bättre nu så ikväll blir det indorr, ska bli riktigt skönt! har bokat pump imorrn så nu är jag snart igång igen..

pelle åkte nyss iväg på jakt efter bingolotter.. vet inte om  så många affärer har öppnat än men han skulle ta en liten runda och se om han hitta nåt =)
tänkte ta en promenad när hannes har ätit gröt och sen ska vi hem till pappa en sväng.. pelle ska kolla nåt under bilen och det är ju lite smidigare i pappas garage eftersom han har en "grop" så man kan stå under bilen.





basse tar en åktur =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

näää va synd det är om Basse, JAG SKA RÄDDA HENNE!!!!

2010-04-04 @ 11:20:45
Postat av: Mikkis

hihi Basse då en brio-drulle xD

2010-04-04 @ 12:34:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Malla

haha! hon tycker att det är roligt :P

2010-04-04 @ 19:04:37
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0