söndag

nog va det lägesen jag va på statt, kände knappt igen stället =) såg inte ut som det gjorde sist jag va där..
kvällen började hemma hos pappa där vi förfesta lite och käka mat från salladsbaren. tyvärr kunde inte mickan va med men vi andra hade trevligt ändå och vi fick ju träffa henne på statt lite senare =)
en riktigt kul kväll blev det iaf.. även om jag måste erkänna att jag inte riktigt tycker att statt är spec roligt. det lockar inte att festa överhuvud taget, håller jag på att bli gammal? ;)

idag har vi grejat lite i trädgården, är dags för visning på tisdag igen. så vi har plockat bort lite skräp som kom fram när snön försvann.
nu hoppas jag verkligen att detta är sista visningen! är så trött på det här.. man vill ju gärna att det ska se så bra ut som möjligt när det kommer folk hit och tittar.
va hemma hos pappa en sväng idag oxå.. hämta bilen som blev kvar där igår och fika lite.

är så jäkla sugen på godis.. bad pelle köpa med nåt när han va på konsum förut, så kommer han hem med en påse malaco truly. usch! han borde veta att jag inte gillar sånt.. eller så är det just det han gör, han kanske valde den för att få mosa i sej hela påsen själv.. för det är precis vad han nyss har gjort :P










Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Peeeeeer!=)

2010-04-11 @ 21:06:29
Postat av: Mikkis

Nä Statt lockar verkligen inte såvida inte Arvingarna e där ;) Vi får ta en tjejkväll hemma hos nån av oss snart istället så slipper man disco musiken o alla fyllisr, förutom oss själva kanske ;P

2010-04-12 @ 00:10:52
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0