onsdag

idag har jag och hannes haft en riktig mysdag.. har gått en promenad annars har vi bara varit hemma. somna en stund i soffan på förmiddan annars har vi lekt hela dan, hannes vill ju inte va still långa stunder så det tar på krafterna att underhålla honom hela dagarna =)
ikväll ska pelle till örebro med sina arbetskompisar.. ska käka på jensen´s och gå på bio, så det blir myskväll för mej och lilla bullen. eller ja, bullen somnar väl vid halv sju som vanligt sen får jag klara mej själv.. köpte tomtegröt på konsum som jag ska äta till kvällsmat. mums =)

fick förresten ett bud på huset idag.. alldeles för lågt tyvärr så det blir inget med det!
så nu är det bara att vänta igen, hoppas det dyker upp nån annan som är intresserad.

imorrn ska jag försöka göra lite mer nytta än jag har gjort idag, ska handla på kronhallen och sen städa. dags att damma igen.. usch, det är så tråkigt! blir ju skitigt på en gång.
lite senare på dagen ska vi premiärgrilla hos pappa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0