onsdag

invigning på ica maxi idag, hade det inte varit för att syrran skulle sjunga hade jag aldrig satt min fot där. det finns verkligen folk till allt, får va glad att man har kvar sina hälsenor =)
handlade iaf lite billiga saker och fick en gratis salami.. lyckad dag med andra ord :P

mamma följde med mej och hannes hem en stund efter invigningen, käka korv i bröd och sen fick hon leka lite med hannes när jag städa.
när det va dags för visningen kl fem tog jag bebis och hund med mej hem till pappa.. pelle fick stanna kvar hemma och bli förhörd av paret som ville se huset för andra gången. eftersom det inte är mitt hus och jag antagligen inte har så mycke att komma med tyckte jag det va bäst att pelle fick fixa det där själv, det tycker nog han oxå :P

imorrn ska vi till degerfors och hälsa på caroline och nellie, blir en promenad och lek med bebisarna som vanligt =) på kvällen ska jag till storfors och umgås lite med tjejerna, verkar som det blir pizza på folkets hus. med andra ord ska jag besöka två storstäder på en och samma dag. det ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses!!

Berest kvinna ;)

Kram!

2010-04-22 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0