onsdag

började dagen med en promenad i det fina vädret.. alla känns mycke lättare när solen är framme. skönt att slippa ha på en massa tjocka kläder oxå, det gillar vi =)
när vi kom hem laga jag lite mat, bulgurgryta till mej och korvsås till pelle. han gilla ju inte bulgurgrytan sist jag gjorde den så idag fick han annan mat =)
har varit på banken idag oxå, det va ju ungefär lika kul som väntat. usch va jag är trött på denna affär! om jag fick dra tillbaks tiden och ändra en sak i mitt liv så skulle det utan tvekan va att vi köpte den där affärn. eller vi och vi..
jaja, skitsamma! som pelle säger, det kunde varit värre.

har varit på träningslagret och kört indoor idag oxå, det va riktigt kul. det är så jäkla skönt efteråt när passet är över och man är helt slut i hela kroppen!
tror jag ska ändra lite på träningen.. tycker inte det känns som pumpen ger spec mycke, visst är det kul men det är ju kondition jag vill träna.
så nu hoppar jag över pump och combat ett tag.. ska köra indoor tre gånger i veckan har jag tänkt.

idag har hannes roat sej med att riva ner alla skor från skostället, han har kommit på att han når dit =)






ja, han är ett litet busfrö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0