måndag

idag har jag och hannes varit på bvc, 7830g och 69,5 cm blev resultatet =)
på vägen hem gick vi förbi lidl och handla lite.. köpte en päronfestis som hannes fick smaka på, undra va hon på bvc hade sagt om det :P

när vi kom hem sov hannes så jag ställde vagnen på baksidan så han fick sova ute, under tiden passa jag på att leka lite med basse, heffe och louie. kasta lite pinnar som dom jaga..
undra om heffe och louie vet att dom är katter och inte hundar? brukar göra mej och basse sällskap på kvällspromenaden och då passar dom oxå på att kissa och bajsa. ser nog ganska fånigt ut när jag kommer med min lilla djursamling för dom går verkligen bredvid mej hela tiden, tror säkert att dom oxå har koppel =)

annars har vi inte gjort nåt spec idag.. lagat lite mat, blev pastasallad med räkor och lax. mums mums!
tog sin tid att skala alla räkor, men det är så mycke godare än såna man köper på burk.
gick en liten promenad på eftermiddan oxå.. sen har vi bara varit hemma och lekt =)

har tyvärr inga batterier i kameran så det blir ingen "dagens bild" på bullen.
blir en bild på världens gladaste knubbistomte ist :P




Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ooooh päronfestis, gött, dröjer de ej förns de e päroncider ;P Sött me lilla djurskaran oxå.

2010-04-20 @ 23:37:08
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0