lördag

jaha, då va man inte 23 längre utan 24.. usch va gammalt det låter =) 23 låter mycke yngre!
men men, så tycker jag nog förra gången jag fyllde oxå.
fick den första boken i twilight serien och presentkort på lindex av pelle och hannes igår.. dom är så snälla så <3

idag har vi varit på stan en sväng, kolla efter vårjacka på lindex men jag hitta ingen som jag gilla. får vänta lite och se om det kommer in mer, annars får jag köpa nåt annat för presentkortet =)
köpte faktiskt ingenting på stan.. bara pelle som köpte ett nytt ps3 spel, 459kr! för ett spel? usch va dyrt :P

nu sitter vi och väntar på familjen Tyllander som kommer hit på lite fika.
ikväll blir det kycklingtacos, chips och en förhoppningsvis bra film =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tuffa bullen ;)

2010-04-17 @ 16:45:23
Postat av: Mikkis

Hehe rocker Hannes! Sen vill ja ge en stoooor eloge till Pelle som köpte Twilight åt dej ooooooh oooooh!!! ;)

2010-04-17 @ 22:49:22
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0