fredag

idag har jag varit trött hela dagen.. hannes vakna 05.50, då va det bara att stiga upp. han har fått för sej att han absolut inte ska ligga kvar i sängen och mysa som vi har gjort förut när han har druckit upp sin välling. han vill upp och leka på en gång =)
har märkt att allt inte är lika smidigt med honom som det va förut.. då låg han ju bara still där man la honom och hängde bara med som en snäll liten bebis =) nu ligger han absolut inte still där man lägger honom, det är hopplöst att byta blöja på honom eftersom han bara försöker vända sej på mage, han vill inte ligga i vagnen längre, han gnäller så fort han inte får all uppmärksamhet själv, han har tröttnat på sitt babygym :P
hur ska det blir när han bli äldre och kan springa iväg? jösses ;)
men samtidigt är ju allt mycke roligare nu när han har blivit äldre min lilla vrångbulle :P

idag har jag varit på stan en sväng med mamma, handla på willys och sen va vi på systemet. ska på statt imorrn med tjejerna så jag köpte en flaska vin, ska dock inte dricka mycke.. ett par glas bara. med tanke på att jag inte har druckit en droppe sen december 2008 så är det nog bäst jag tar det lite lugnt :P
kul ska det blir iaf! va ett bra tag sen jag såg arvingarna nu så det är väl dags igen =)




en morronpigg liten filur :)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Oh yeah nu e de dags igen ;)

2010-04-10 @ 12:56:23
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0