valp!

idag har jag mått mycke bättre, har inte alls lika ont i halsen längre så idag har jag varit ute =)
va först till saab å fick krockkudden urkopplad, skönt att det är klart innan bebisen kommer.
åkte sen å hämta syrran å sen åkte vi hem till mamma, hon hjälpte mej å lägga upp gardiner till sovrummet. tack bobbo, du är så duktig på å sy :P haha!
fredrik kom å hälsa på en sväng med sin lilla valp. fy tusan va söt!
han hämta henne i helgen så hon är bara åtta veckor.. gud vilken liten goding!

va hemma hos pappa en sväng oxå å hämta plommon. mums mums!
han å anna tyckte att min mage har sjunkit jättemycket.. dom tror inte att det är många dagar kvar. hoppas verkligen att dom har rätt =)
va tvungen å kolla när jag kom hem å magen har sjunkit hur mycke som helst! tänker ju inte på sånt själv eftersom jag ser magen varje dag :P
hade riktigt ont i natt å har haft det idag oxå så jag hoppas att det är på g. vore coolt om han kommer på onsdag, 090909 ;)

nu är det snart färjan :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tur att du har mig som kan sy :)

Kram

2009-09-07 @ 21:44:02
Postat av: inga-Lill Persson

Kul att kunna följa dina förehavande via bloggen.

Var hos din mamma igår kväll och hon visade mej din

bloggsida. Hoppas allt är bra med dig o bebisen



Kramar

2009-09-08 @ 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0