stan

idag har vi varit på stan en sväng. va på biblioteket å hämta ut en bok å en skiva som alla nyfödda får.. så nu är det bara å sjunga barnvisor =)
köpte kantareller på torget å sen va vi på willys å handla lite.
skönt å komma ut lite.. känns som jag har varit här hemma i en evighet nu. har iof varit skönt men nu börjar jag tröttna =) nästan vecka när jag å Hannes blir själva får vi ge oss ut på lite äventyr.
hoppas min höft slutar bråka med mej så att jag orkar med långpromenader snart. dags å röra på fläsket =)
måste komma igång med nån mer träning oxå.. saknar träningslagret å alla roliga pass så vi får väl se om jag köper ett kort där.
eller så kanske jag följer med mamma å robban till aerocenter, spinning är ju aldrig fel! vi får se..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0