sovmorgon?

vilken underbar sovmorgon det blev idag.. :P
har varit vaken sen kvart i fem, kan verkligen inte somna om. så nu sitter jag i vardagsrummet med datorn å dricker päronjuice =)

förstår inte varför min hjärna inte kan vila på nätterna. går inte å sova när jag ligger å funderar. har legat å funderat på om jag verkligen inte saknar nåt till bebisen.. kom på att jag måste köpa täcke, kudde å bäddset till vagnen. kan ju inte ha samma som vi har i vaggan eller spjälsängen..
så det är väl bara å köpa en tredje uppsättning sängkläder :P
hade tänkt köpa en bärsele idag men det får nog vänta. kan nån annan få köpa i present :P kommer ju inte använda den direkt iaf..
undra hur mycket pengar vi har lagt ner på saker till bebisen.. vågar inte ens tänka på det! egentligen så behöver man ju inte köpa så mycke, bebisen klarar ju sej ändå. men det är kul å handla å våran bebis är värd det bästa ;)

har verkligen ingen lust å lägga mej igen.. kan ändå inte sova.
funderar på om jag ska måla hyllorna en sista gång.. men risken finns att pelle vaknar å då blir han galen :P kommer ju antagligen tro att det har slagit över i huvudet på mej om han ser att jag sitter å målar kl sex på morgonen.. =)
jaja, får se va det blir. sova ska jag inte iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

KnasMaja!

Du behöver sova!!

Men jag vet. Hjärnan har inte kopplat av än. Vi har levt med onormal stress i 4år!!!! Tar tid för kroppen att varva ner.

Kram:)

2009-09-02 @ 08:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0