soffan..

blev precis som planerat, större delen av dagen har jag spenderat i soffan =)
gick till konsum en sväng bara å köpte mjölk å potatis, sen hem å laga lite mat. blev laxpanetter, potatismos, ärtor å fisksås. jösses va gott det va! en av våra favoriträtter ;)

pelle har grejat lite i källarn idag, han är så duktig så =)
som det va idag kommer det väl va ett tag framöver.. jag lagar mat, pelle sätter sej å äter, går ifrån bordet å jag får plocka undan :P haha!
jag lagar gärna mat å plockar undan om han jobbar å tjänar pengar.. skulle nog trivas som hemmafru :P
känns fortfarande konstigt att jag bara går hemma, har nog inte fattat det riktigt än. kommer nog märkas mer när pelle börjar jobba igen å jag blir själv, det kommer nog kännas väldigt konstigt.
men förhoppningsvis kommer bebisen innan pelles semester är slut, då får han ju tio dagar igen å jag har sällskap av lilla Hannes när han börjar jobba =)

har hittat ett nytt tips på hur man får igång förlossningen: blåsa ballonger!
kommer jag testa? nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0