sju..

idag är det sju dagar kvar till BF.. exakt en vecka med andra ord =)
har varit hos BM idag, allt såg bra ut som vanligt =)
fick en ny tid, den 23:e. hoppas verkligen att jag slipper gå på den! är så jäkla trött på den här magen.. kom ut din lilla skitunge :P
pelle sa idag att jag ser ut som en blandning mellan anka å björn. tack för den du! nog för att jag känner mej stor å klumpig, å visst vaggar jag fram som en anka men han kan väl va lite finkänslig iaf. haha!

har varit hos morfar å Inga en sväng idag oxå.. fika lite å hämta datorn =)
åkte hem till mamma efter det å la in några räkningar som kom igår.. så nu är det snart dags å sätta igång med det underbara arbetet! =)
måste va djupt koncentrerad när jag håller på med det där, inget får störa mej! räcker att jag blir lite irriterad på nåt så är kaoset ett faktum =)



Kommentarer
Postat av: augustiseptemberoktober

vilken taskig kommentar han kom med=( kan inte ha vart kul och höra den=( hade Adrian sagt så till mig hade han fått en rak höger! stå på dig=) han kommer ut snart=)=)

2009-09-09 @ 20:46:28
Postat av: Malla

augustiseptemberoktober: haha! sån är han min sambo :P men han får allt igen =)

2009-09-09 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0