segt

jag börjar bli trött, men jag har ingen lust å lägga mej än. tråkigt att det aldrig är nåt bra på tv längre! kolla på "här är ditt liv" förut, det va inte spec bra. igår kolla vi på "kändisdjungeln", är det ett skämt eller? vilket skitprogram!

idag har pelles pappa, nina å pontus varit här å hälsat på en sväng. ville kolla på bebisrummet å sen blev det lite fika. nina ville även ta kort på min mage.. vilket pontus hade väldigt roligt åt, skitunge! :P
när dom hade åkt fixa vi lite mat.. blev egna klyftpotatisar, lax, tzatsiki å pizzasallad. gotteligott!

imorrn händer det nog inte spec mycke.. om inte jag hittar på nåt själv. antar att pelle ska göra som idag.. spela tv-spel å dricka citronvatten. han har druckit tre liter.. en citron till en liter vatten, han är störd =)

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0