ont..

har så jäkla ont i min stackars höft.. va ute å gick en promenad förut å smidig som jag är snubbla jag på en sten, vilken absolut inte gjorde saken bättre =)
tror jag får ta det lite lugnt med promenaderna ett tag.. är nog inte riktigt så pigg som jag vill tro.

imorrn kommer BM hit å ska titta på lilla Hannes. ska bli kul å se va han väger, hoppas han har gått upp som han ska =) borde han nästan ha gjort med tanke på hur mycke han äter, men man vet ju aldrig.

nu ska jag gosa med bebis en stund, han har tydligen tröttnat på att ligga i sängen =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du lilla gumman. du ska nog ta det lite lugnt. Passa på nu när Pelle är hemma.

Kram :)

2009-09-21 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0