nej nej nej

jag känner mej inte helt hundra.. har lite ont i halsen å känner mej allmänt hängig. inte alls bra!
kan ju för tusan inte bli sjuk nu, vore ju inte alls bra.
gick å la mej en stund förut när vi hade varit på stan.. sov i lite mer än en timme. har mått lite bättre efter det men jag känner mej inte helt frisk.
pelle säger att jag inte får gå ut på några dagar, så det är väl bäst å lyda =) han va snäll å gick till konsum förut.. köpte citron, honung å mjölk. så jag har druckit varm mjölk med honung å nu är det citronvatten som gäller =) hoppas det hjälper!

nu är det soffan å sommarkrysset som gäller!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja. Nu är det du som tar hand om dig.

Måste va försiktig.

Kram!

2009-09-05 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0