mindre än två veckor..

idag är det 13 dagar kvar till BF, går in i v39 idag :P
hoppas tiden går fort för det här börjar bli tråkigt nu.. vill ha en bebis isf en stor mage!
vakna inatt av att jag hade riktigt ont men det gick över efter en stund, som vanligt.

ska snart åka iväg å köpa vit färg, den tog slut igår å vi har lite lister kvar som ska målas. sen är det klart :P
ska bli kul å se hur rummet ser ut när alla grejer är på plats.. hoppas det blir som jag har tänkt mej.
tänkte städa i sovrummet sen så jag kan ställa in vaggan oxå. bebisen kan ju inte ha eget rum på en gång =)

måste ner till stan en sväng sen oxå, måste lämna en pärm till revisorn å sen ska jag hälsa på i tobaksaffärn. kommer tidningar idag som dom vill ha lite hjälp med å sen ska jag visa hur man beställer tobak.

Se hela bilden







dags å komma snart? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu tycker jag att han kan titta ut. Mormor längtar oxå.

2009-09-03 @ 10:29:08
Postat av: Malla

Mamma: ja, nu behöver han inte vänta längre. rummet är ju snart klart :P

2009-09-03 @ 13:09:06
Postat av: sofie

ja visst e de söta=) stolt mamma hahah...

Tror din grabb e ute innan onsdag nästa vecka ..vet inte men ja fick en känsla...vi får se=) den stämde på mig ja trodde ju 4 ganska länge.. hade även rätt om 2 kompisar här nyss så ja hoppas för din skull att den stämmer=)

2009-09-03 @ 13:27:06
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0