lilla klumpen <3

gick jättebra när BM va här idag.. Hannes skötte sej jättebra å han hade gått upp ordentligt i vikt.
när han föddes vägde han 3570g å när vi åkte hem fråb BB vägde han 3320g, alla bebisar går tydligen ner i vikt dom första dagarna.
idag vägde han iaf 3560g, han är alltså nästan uppe i födelsevikten igen. BM va imponerad :P
hon sa oxå att han va jättefin å att det märktes att han är väldigt nöjd med tillvaron. min lilla klump ;)

syrran har varit här å hälsat på en stund idag oxå.. hon hade med sej muffins! tack steffo, det va gott :P
mamma å pappa har varit här oxå.. mamma lämna lite grejer å pappa hade väl bara vägarna förbi eller nåt.. många som har det nu =)

imorrn är det bara en vecka kvar tills pelle börjar jobba igen. så då får jag å Hannes klara oss själva.. blir nog bra, lite ovant bara men det löser sej nog =)
pelle har ju delat upp sin pappaledighet så han ska va ledig tors å fre fram till jul, så jag behöver bara va själv tre dagar i veckan. sen får han några dagar kvar som han ska ta ut när Hannes är lite äldre, förhoppningsvis har jag ett jobb då så dom får klara sej själva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0