fyra..

fyra dagar kvar nu.. tyvärr börjar jag ställa in mej mer å mer på att jag kommer gå över tiden. men jag hoppas fortfarande att han ska komma innan onsdag =)

stackars lilla pelle är sjuk idag.. han är förkyld. så nu tycker han inte synd om mej längre.. han säger att det är mycket värre å va förkyld än å va gravid :P haha! vilken fjant..

idag har jag umgåts med mamma en sväng.. gick först runt lite på stan å kolla bebiskläder, sen blev det en fika på Kulan, va sen å satte blommor på mormors grav å sen va vi till coop.
hade egentligen inte tänkt köpa nåt tills ikväll men jag blev så jäkla sugen när mamma köpte chips å dipp så jag va tvungen å köpa det jag oxå =) dumma tant, det va ditt fel :P

resten av dan blir nog ganska lugn.. sjuklingen pelle måste ju vila :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0