=/

vet att jag klagar mycket men nu är de fan inte roligt längre!
är så jäkla trött på det här..
det värsta är att det är fem dagar kvar till BF! å jag kan lika gärna gå över två veckor, vilket betyder att det kan va nästan tre veckor kvar! jag dör.
nu är det ett jäkla liv där inne, han tycker tydligen inte att jag ska få sova nåt inatt =)
är väl bättre att han kommer ut än ligger där inne å härjar..

funderar på om jag ska slå på en film eller nåt.. kan ju ändå inte sova. '
det värsta är ju att jag kommer va så jäkla trött imorrn om jag sitter uppe hela natten. men då får jag väl va det då, får sova en annan gång :P



Kommentarer
Postat av: inga-Lill Persson

Stackars dej,lägg dig i soffan på dagarna o låt honom rumstera runt lite, han tröttnar snart o då kommer han som ett skott, typ söndag kväll eller så

Han kanske tycker du är otålig o argsint så han inte

vill komma just nu.



Kram från Inga o LillaGubben

2009-09-11 @ 11:54:07
Postat av: Mamma

Du får nog blåsa ballonger i alla fall!!!

Tänk va fint ni får då :)

Kram

2009-09-11 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0