en vecka..

idag är våran älskade lilla bebis en vecka gammal =)
för exakt en vecka sen låg jag på förlossningen å trodde att jag skulle dö :P
den sista delen av förlossningen var hemsk, inte bara för mej utan även för stackars pelle som fick se allt. sugklockan som släppte två gånger å läkaren som va allt annat än lugn.
jag va ju iaf påverkad av en hel del lustgas å jag va verkligen helt slut så jag uppfattade inte riktigt allt som hände.. pelle fick ju bara stå där å titta på.
måste säga att han va väldigt duktig, jag hade förmodligen svimmat om jag hade stått där <3

nu ska hannes få mat, sen ska vi gå en promenad å ikväll ska han bada =)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mysigt de låter.

Längtar efter honom.

Kram

2009-09-21 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0