duktig bebis =)

kan inte klaga på att lilla Hannes är jobbig iaf.. i natt sov han från tolv till halv sex, sen somna han om med ny  blöja å mat i magen å sov till nio =)
har varit på stan en sväng idag oxå, handla lite på apoteket å pelle köpte några öl på systemet.. tyckte tydligen att han va värd det :P

efter stan åkte vi hem till pappa å fika lite. fick träffa lilla Piffen en snabbis, ser ju henne inte så ofta längre =/ hon tyckte att Hannes va läskig.. sprang iväg när han rörde på sej =)

ikväll händer nog inget spec som vanligt.. är väl inge bra på tv kan jag tänka mej. får väl sitta å mysa med Hannes ;)

förresten så vill jag göra om min blogg, men jag vet inte hur man gör. nån som är bra på det kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0