dåligt dåligt..

är så trött på att det aldrig är nåt bra på tv längre!
fredagkväll å det finns inte ett skit å titta på. dåligt är va det är..

just nu känns allt ganska tråkigt. är självklart glad för att vi är av med den där jäkla affärn men jag har inte ett skit å göra! är inte van vid å bara gå hemma.. kommer bli tokig!
bara väntar på att bebisen ska komma, vilket han tyvärr inte verkar ha nån lust med. vill inte vänta längre nu!
får panik när jag tänker på att det kan va en månad kvar.. hoppas verkligen inte det men jag kan ju ha otur å gå över två veckor. usch, hemsk tanke!
hitta en massa tips på nätet om hur man kan få igång förlossningen.. springa i trappor, äta en burk pepparkakor, dricka hallonblads te, cykla på kullersten, äta en hel annanas, dansa, stressa runt på ikea..
det är ju helt sjukt! håller folk verkligen på med sånt där? springa i trappor eller cykla på kullersten lockar absolut inte med tanke på att jag knappt kan andas när jag går..
återstår nog bara å vänta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0