dags igen..

då va det dags igen för en underbar natt =)
tror jag har sovit ca två timmar sammanlagt. vakna av att jag va så jäkla sugen på juice :P
somna om en liten stund å sen vakna jag igen, så nu sitter jag här i mörkret.
gör iof inte så mycke eftersom jag inte har nåt spec å göra på dagarna, va skillnad när jag satt vaken på nätterna när jag skulle upp å jobba. nu kan jag sova hela dan imorrn om jag vill.

bebisen verkar sova gott iaf =) kan iof förstå att han är trött, va ett jäkla liv igår kväll.. har varit ganska lugnt dom senaste dagarna men igår fick han som sagt ett ryck :P
usch va trångt det måste va där inne nu.. bara å hoppas att han tröttnar snart å bestämmer sej för att komma ut.



Kommentarer
Postat av: sofie

kan meddela att inget av de där me att springa i trappor o greja för o sätta igång funkar... däremot drack ja hallonbladste o käkade ananas dagen innan de stte igång hehe..men ja tror mer på att de va hinnsvepningarna som satte igång min fl. men du kommer få denna veckan som kommer va inte orolig..får känslor av din fl hela tiden konstigt nog då vi inte ens känner varandra...

2009-09-05 @ 11:00:47
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0