dags igen..

då va det dags igen för en natt med dålig sömn. har sovit bra dom senaste nätterna men nu är jag vaken igen =) har ju lärt mej vid det här laget att det inte är nån idé att jag ligger kvar när jag ändå inte kan sova. bättre å sitta här tills jag blir trött igen. sist jag satt uppe på natten somna jag i soffan.. vakna av att pelle väckte mej vid halv åtta, la mej i sängen igen å sov till halv elva :P

förresten så hjälper inte nässprayen jag köpte igår ett skit! ska ju inte använda vanlig spray när man är gravid så den här är gjord på koksaltlösning. vilket skämt! händer verkligen ingenting..
får väl göra som jag gjorde i tobakshörnan för nåt år sen.. va så jäkla täppt i näsan så jag trodde jag skulle bli tokig, hade ingen nässpray där så jag kolla i skåpet om det fanns nåt medel å lukta på.
hitta en flaska med nåt som såg lite lagomt starkt ut.. utan å läsa va det va skruva jag av korken å drog ett djupt andetag. det va amoniak. rekommenderar absolut inte någon att prova detta!
jag blev skiträdd! kändes som det small till i huvudet! lovar att det rensade ordentligt i näsan men det va absolut inte värt det =)
hur dum får man va lixom? min hjärna är inte med mej ibland :P

Se hela bilden



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du inte cykla eller tvätta fönster eller nåt så han kommer ut snart?

Nej bara skoja! Han kommer när han vill. jobbigt å inte få sova:( Kram

2009-09-09 @ 07:17:21
Postat av: augustiseptemberoktober

koksaltlösning hjälpte inte på mig heller, så jag tog ingenting till näsan när jag ska sova och det hjälper det med=)

2009-09-09 @ 09:27:28
Postat av: inga-Lill Persson

Hitta inte på nåra dumheter med att sniffa, var rädd om lilla Hannes eller blir det Hennes ?

Hoppas du mår bra trots sömnbesvären Lilla Gubben

hälsar till dig, han saknar att kunna åka till Tobaks-hörnan

Kram från oss

2009-09-09 @ 09:52:38
Postat av: Malla

Mamma: städa ju som en galning igår men det hjälpte ju inte! i natt däremot hade jag ont som tusan.. men det gick över! som vanligt :P Kram

2009-09-09 @ 09:53:31
Postat av: Malla

Inga å Lilla gubben: nej, jag ska försöka. får stå ut med en täppt näsa =)

ja, det blir nog en liten Hannes.. hoppas jag iaf!

Lilla gubben får komma hit isf å åka till tobakshörnan. vi får gå promenader med Hannes å Basse =) Kram!

2009-09-09 @ 17:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0