BVC

idag börja pelle jobba igen så nu får jag å hannes klara oss själva =)
blir lite konstigt å hinna med allt själv men det går nog bra.. ganska skönt att han börja jobba igen. blir lite segt å gå här hemma båda två.. från å med nästa vecka jobbar han bara mån, tis, ons fram till jul. blir lite mer lagom, hinner jag inte tröttna på honom :P

har varit till BVC med lilla hannes idag. han hade gått upp 200g å växt en cm =) perfekt!
skönt att han går upp så bra i vikt, då vet vi att han får i sej ordentligt med mat å att han mår bra!

nu ska jag nog äta nåt å sen måste jag städa för kl två kommer jenny hit å hälsar på =)

Kommentarer
Postat av: inga-Lill Persson

Va bra att han ökar i vikt o blir stora pojken,

Vad fina Ni var i Karlskoga Tidningen idag.

Hoppas att det går bra nu när Ni är ensamma hemma

ta det bara lungt o inte stressa upp Er

Kram från lilla gubben o mig

2009-10-01 @ 07:48:58
Postat av: sofie

åh va fina ni e i tidningen idag=)

2009-10-01 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0