typiskt..

blev inget besök i degerfors idag =/ kände mej lite hängig igår å när jag vakna idag hade jag ont i halsen.
så det är nog bäst å hålla sej inne tills jag känner mej bättre. bara å hoppas att lilla hannes inte blir sjuk, vore ju inte alls bra.
har fått pussa på hannes förbud av pelle, å det är inte det lättaste! pussar ju på den där lilla stackarn hela dagarna annars :P

syrran å robin va här en stund igår.. prata lite om å åka till ullared innan jul. själva såklart, robin å pelle får inte följa med =) tror iof inte att dom vill å pelle måste ju va hemma å ta hand om hannes isf. men jag är lite tveksam till att åka ifrån honom en hel dag, vet inte riktigt om jag vill det =)
dom som förväntar sej att dom ska få va barnvakt åt hannes snart kommer bli besvikna. tänker inte låna ut honom i första taget! inte ens för en liten stund =)
mår ju dåligt när jag lämnar ifrån mej basse så hur ska jag kunna lämna ifrån mej hannes? det går helt enkelt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0