soffa

va en trevlig kväll igår.. käka sallad från dilan å prata en massa skit =)
hannes fick en skjorta, en mössa å ett par vantar av tjejerna.. tack tack!
dom va förvånade över att hannes är så snäll.. han sov i min famn hela tiden. dom trodde att han skulle skrika å hålla på men så gör inte min lilla plutt :P

idag har vi beställt en ny soffa på svenska hem.. äntligen! den vi har nu är väldigt skön å sitta i men det passar inte riktigt in här eftersom den är blå. så den får nog min bror ärva..
den nya soffan kommer om en månad ungefär.. jag längtar :P

nu ska hannes få lite mat å sen är det sova som gäller.. imorrn blir det långpromenad med mamma, vi ska försöka bränna lite fett :P
ser ni två flåsande knubbisar med röda kinder imorrn så är det säkert vi. har en av knubbisarna en barnvagn så kan ni va ganska säkra på att det är vi, vinka gärna :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0