maxi

blev en sväng in till maxi med mamma igår.. pelle hade ingen lust å följa med så jag å hannes åkte själva.
som vanligt gick det åt en hel del pengar, som alltid när man åkte till maxi.
köpte iof tre paket blöjor, en tröja å tre pyjamasar till hannes.. men ändå! blev betydligt dyrare än jag hade räknat med..
maten är ju inte direkt billig där, bra mycke dyrare än willys! lite skillnad på affär iof..

på kvällen igår kom syrran hit, käka mat å kolla på idol.
hon är hundvakt åt fredriks lilla valp tara, jösses säger jag bara! vilket monster :P
pappa å anna kom hit en sväng oxå.. så pelle drog ju naturligtvis fram en whiskeyflaska. behöver jag säga hur det sluta? =)
får nog väcka honom snart för han har lovat sin pappa att han ska följa med honom till tippen å slänga skräp.
det blir nog kul.. med tanke på vilket humör pelle brukar va på när han är bakis.
ska nog väcka honom med en sång tror jag.. då blir han nog på bättre humör :P haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0